דף הבית » רשימת המסמכים הדרושים לבדיקת זכאות
 

רשימת המסמכים הדרושים לבדיקת זכאות

 

להלן רשימת כל המסמכים הדרושים לשם בדיקת זכאותך להחזרי מס
(כל הטפסים מתייחסים ל-6 השנים האחרונות):

1.  טופס 106 של בן/בת הזוג ממקום העבודה.
2.  אישור לצורכי מס על דמי אבטלה, דמי לידה, מילואים, פגיעה בעבודה, השלמת הכנסה, הכשרה מקצועית.
     ניתן להשיג במוקד השירות הארצי של המוסד לביטוח לאומי בטל': 08-9369696.
3.  אישור לצורך מס על הפקדות לקופת גמל ע"ש בן/בת הזוג, הילדים וההורים – מהבנק.
4.  אישורים לצורך מס על תשלומים לביטוח חיים ע"ש בן/בת הזוג – מסוכן הביטוח.
5.  אישורים לצורך מס על התשלומים לביטוח חיים דרך המשכנתא – מהבנק בו נלקחה המשכנתא.
6.  אשורים על ניכוי מס על הכנסות מניירות ערך ,חסכונות ופיקדונות מהבנק (867א).
7.  אישורים/קבלות על תרומות.
8.  קבלות על החזקת בן משפחה במוסד (הורים, ילדים ובני זוג), בבית אבות וכד'.
9.  תעודה רפואית על בן משפחה מוגבל, טופס 127 + טופס 116א' של מס הכנסה
     (את הטפסים ניתן להשיג במשרדנו).
10. צילום תעודת שחרור מצה"ל ואישורים אם עבד/ה בעבודה נדרשת.
11. טופס 161 על פיצויי פיטורים – מהמעביד.
12. אישור מועצה מקומית על מגורים באזור ספר.
13. צילום תעודת עולה.
14. אישור על תשלום או קבלת דמי מזונות – צילום הסכם גירושין + גט.
15. אישורים רפואיים המתייחסים לאירוע לב / מחלות אחרות.
16. צילום תעודת הזהות של בן/בת הזוג.


שעל הלקוח ללחוץ לחץ כאן.

ליצירת קשר לחץ כאן.

 

 
גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר